Plugghäst

Vaknade upp jätte pigg och glad idag:) inte en aning om varför, men det kändes som att det skulle bli en bra dag bara. Ringde Skolan och kollade upp en massa om kursen ja ska läsa. Allt va bara bra och jag är välkommen den 25:e januari :) Så sjukt glad blev jag. Så jag var nere med mina betyg och sånt och fyllde i ansökan om studielån och allt. Så nu är det klart. Måste bara vänta på besked. Men nu vet jag iaf vad jag ska hitta på fram tills ibörjan av Juni.Så skönt.

Men medans jag har varit jätte glad hela dan så har jag en deppig pojkvän hemma :/Ushh jag gillar inte när han mår dåligt. Men jag försöker peppa han så gott jag kan och fjäskar lite extra för han =) Det är han värd!
Han stället alltid upp på mig, så självklart finns jag där för honom.
Och imorgon är det dax för han att vara med på det nya jobbet så får vi se hur det går där. Jag håller tummar och tår!

Pratade en massa med Hanna igår. Det va jätte länge sen sist. Men jag tänker varje dag att jag ska ringa en massa folk men sen känner jag ibland att jag har ingen ork. Hemsk att säga så men jag bryr mig jätte mycke om hur dom mår och allt så, men ibland går luften bara ur en. Men hur som helst så gjorde hon mig till en väldigt glad människa :) hon kommer snart hit och stannar i en vecka för hoppningsvis :=) jag håller tummarna. Och Hampe kommer snart med!! Wiiieee ja saknar mina vänner!

Nehe dax att åka till Basses föräldrar och tvätta lite =) så kan de vara när man inte har tillgång till tvättstugan på området :)



Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0