Seg Söndag

Vaknade vid tolv idag. ganska sent för att vara jag. Har sovit oroligt som vanligt. Kan ju också bero på att vi va ute på krogen igår. Emil ida och deras vän kom hit och drack lite, jätte trevligt. Men sen bestämde vi oss för att gå ner till krogen och det tar typ 25 minuter. Och fy fan va jag ångrade det. 27 minus va det och jag tappade känslen i hela benen och fötterna. Det va fan de värsta på länge. Man kan få köldskador av att vara ute i sån kyla och det va nog inte långt ifrån. USSHH!!!

Idag drog Basse till Malung,Så jag gick upp och handlade lite så jag kan baka bullar. Men får se om det blir idag eller imorgon. Skulle ju ha tagit bort julen oxå men ja får verklgien inte tummen ur :/ ingen ork. Får nog ta min ork o laga mat nu ist :)

Saknar mammi lite extra mycke idag :( "Bara" två månader kvar tills vi ses typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0