Skola imon =)

Nu är helgen redan över och jag är så lessen över det. Hanna har åkt hem och idag var det jobbigare än någon gång innan. Vi har haft sååå kul! Utgången i lördags va inte och leka med. Vi har umgåst med John och Micke en hel del. Jätte goa killar från småland som är  här uppe och jobbar. Alltid kul att lära känna nya människor =) Så i lördag gick jag hanna mumin john och micke ut på krogen. Jag fick nog ta priset som fullast.Haha det va fasiken på tiden. Vi skakade rumpa och tjötade hela kvällen långt. Riktigt toppen kväll! Men så hemskt att Hanna åkte idag =/ Men som tur är så ses vi den 27:e februari igen! och då i hela 9 dagar:D :D

Imorgon börjar skolan. Jag har inte fått hem min bok som vi ska använda imon! PANIK!! Får hoppas på att den kommer imorgon så jag kan springa dit på lunchen och hämta den. Som tur är så är jag inte ett dugg nervös. Skönt! Men det va därimot min älskade sambo. Han är ute och jobbar första dagen nu. Hoppas verkligen det går bra. Och han är på väldigt god väg att få sitt drömjobb nu. Jag håller både tummar och tår för hans skull.

Nehe frågan är om man ska ta sig ut och gå med Molle kanske. Har betalt räkningar idag iaf. Fan va skönt att kunna göra det själv. Första gången på över 6 månader som jag har pengar på kontot till att göra de :D Sååå skönt! Självklart har räkningarna blivit betalda annars oxå. Men nu är det JAG eller VI kanske ja ska säga som kan betala dom=) Äntligen börjar det normala livet nu!

Glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0