Taco :D

Som vanligt så är det en hemma dag ida. Finns inget annat och göra direkt. Har precis varit ute med hunden o sambon och gått en runda. Dumma dumma hund som inte vill äta idag heller. Dax att byta foder IGEN! Gaaah blir galen o sliter av mig håret snart!!

Hur som helst så sitter jag här och försöker få sambon till att åka till willys o köpa sallad o gurka så vi kan käka taco :) Blev sjukt sugen på det nu. Yaaammmii.
Imorgon blir det tidig uppgång. Redan klockan fem. Ska köra mumin till busstationen. Han ska åka till Falun och sen vidare till Sthlm och ska vara där tills på fredag bara. Utbildning för hans del. Ett måste inom jobbet visst. Så Jag ska vara själv i typ två dar. Ska göra lite ärenden på banken och ringa en massa. Fick reda på att jag fick csn lånet iaf. Skönt de. Får se när pengarna trillar in på kontot :)

Kan tillägga att det va väldans trevligt att prata med Molla idag med =) länge sen nu.
Och Susanne, tack för hjälpen <3


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0