17 Mars 2010

Sagt och gjort, va uppe vid kvart i sju idag för att ut och gå.Jag e fan bäst! Haha.
Sen cyklade ja till plugget och där gick provet och redovisningen bra.
Ljuddämparn e bytt på bilen. Japp en ganska bra dag med andra ord :) Fått mycke uträttat.

iskolan idag drog ett nytt grupparbete igång. ska inte redovisas förens o två veckor men lika bra att börja och få de gjort. Och nu är det Turism kursen, känner mig inte så där jätte lycklig över det om ja ska vara ärligt. Men men. Ska skriva om tomteland haha.
Så imon och på fredag blir det skolan igen för att plugga med susanne.

Ikväll hoppas jag att det är något bra på tv. För gissa vad ja ska göra?! *trumvirvel* Sitta hemma själv när sambon åker iväg och spelar tv spel. Chockade?? Nopp inte jag heller. Och jag hatar de. Men man kan ju inte direkt göra nått åt saken. Jag längtar verkligen tills lina flyttar hit o vi blir grannar. Ska fasiken trakassera henne var enda dag! haha.

Nehe nu dax att laga mat, jag har kökstjänsten idag :)
Måste fan städa me :( funderar på att skita i de i ren protest :)

So long suckers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0