18 Mars 2010

Det kommer ske ganska stora förändringar inom tre månader i mitt liv. En del vet redan om det, ganska många vet inget. Jag längtar som fan, fast samtidigt inte. Det är mycke känslor.
Just nu önskar jag bara att jag fick sova ordentligt.

Men att vara ute och gå har blivit min grej just nu. Jag rensar huvudet samtidigt som jag och vågen ska bli sams haha. På tal om det så ska ja snart gå ut och gå med vovven.
Skolan kallar om en timme oxå, härligt att jag är med susanne iaf. Vi ligger lite på samma nivå. Vi båda är inga pluggisar men vi försöker så gott vi kan och där imellan så röker vi haha.

Ihelgen ska ja iväg till älvdalen och slutstäda ett hus ihop med basses mamma. 2600 ner i fickan man tackar man tackar.

Jag och Hanna har lite idér och jag gillar det stoooort!!! kuligt kuligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0