äntligen

Den här veckan har verkligen varit hemsk. Massa ångest massa tankar.
Men idag kom ett samtal som gjorde mig glad och jag e säker på min sak. Tyvärr så kan jag inte berätta så mycke än för er andra. Men det är bra, sjukt bra. Och som tur är så har jag personer som stöttar oss till hundra.(och nej vi har inte gjort slut som vissa tror)

Praktiken idag gick jätte bra. Lite ovant att jobba så långa pass bara hehe. Men det är jätte kul och alla är super trevliga.
Nu ikväll valde jag att sitta hemma själv medans basse är hos sina föräldrar och kollar på hockey. Ska bli skönt att bara sitta själv och kolla på tv, ska även göra köttfärspaj. Mumms!!

Ne jag ska plugga lite nu tror ja. Inte min starkaste sida alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0