blahablaha

Helt onödigt att ha blogg egentligen.
Frågan e varför jag skaffade den egentligen? Tror att det var mest för att få skriva av mig allt jag funderar på. Men det går ju inte, inte när en massa folk läser. Så varför har ja inte en dagbok? Hmm. Mycke bra fråga.
Den här bloggen har egentligen inte varit till någon nytta, den har faktiskt mest stört folk. Haha, tycker faktiskt att det är ganska kul ändå. Det sitter folk och läser min blogg och tror dom vet allt om mig. sorry suckers!

Hur som helst, ja har väl inga planer på att lägga ner den så sätt men skriver lite tråkig skit när ja har lust för det.

Så just darför ska ja berätta om min dag. Den dagen som jag bestämde mig för skulle bli as bra.
Dagen började med att A-kassan e cp och jag behöver ett nytt arbetsgivar intyg från macken, och vi vet ju hur seg hon är där. Sen är det ingen luft i däcken på min cykel. Och ingen mack på vägen hade pump. Grrr!!
Sen fortsatte den faktiskt ganska bra. Fick ju umgås med Lina och en massa plugg fick ja gjort :) Wiiee!
Fast ikväll har det varit urtråkigt. Sambon lämnade mig för att spela tv spel!!!! IGEN! Om du läser det här så ska du veta hur gärna jag vill hoppa sönder ditt spel!!
Haha fast de visste han ju redan.

Aja nu ska ja plugga lite och kolla på min klasskompis på tv, familjen annorlunda :) Goo Tina!! hehe

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Lina

Anledningen till att du MÅSTE ha din blogg gumman är alla vi som bryr oss om dej vill veta hur du mår och hur du har det i mora ! även om man inte hörs av varje dag så känner jag iallafall att jag vet att du mår bra och vad du hittar på för skoj !



Puss <3

2010-03-16 @ 12:41:51
URL: http://improveme.se/LinaHolmqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0