Helgen

I fredags blev det att vi umgicks med Marie-louice och Björn. Vi gick och kollade på innebandy Mullsjö-Mora. (Mora vann) sen åkte vi till brasseriet som äntligen har öppnat igen. Jag som va nykter och körde blev lite rastlös så jag satte mig och spelade lite på maskinerna dom har där. La i 20 kr och blev skit glad när ja va uppe på 78 kr men lika snabbt va man nere på 2 kr haha. Men sen kom turen och ja fick bonusen och slutade med att jag tog ut 570 kr. Gött satan!!

Igår va de upp och hoppa tidigt och åka o börja slutstäda ett hus i älvdalen. Och idag blev vi färdiga. jobbigt har det varit men när man får 2500 i näven när man e klar så kände man genast att det va värt de :D
Så imon ska jag köpa lite små plock som jag har kollat på, på hm länge nu :) Lycka!

Fast nu ska ja lägga mig tror ja. så det blir morgon snart. Ska ju till Tomteland då :) Med susanne. såå kul! Saknar mina klasskompisar när vi inte går i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0