Mars 25, 2010

Hittade två linnen och en tröja o en lång luvtröja på lager :) och ett par örhänge allt för 367:- mycke bra tycker ja :) glömde köpa en t-shirt bara :( faan de va as nice.. Attans!
Hade iaf en ur mysig dag ihop med Matilda.
Imorgon är det dax för praktik igen. Inget ja känner för direkt. Men men. Ibland så måste man.
Sen på kvällen så ska jag och matilda hem till Lina och kolla på så ska de låta och dricka vin :) Muuummms!
Älskar att umgås med mina sötnötar :)

Veckorna går snabbt. Och jag gillat!! Om en vecka är vi i Jönköping! Gött! Saknar alla som fan som vanligt, sen kommer per dit med. Ska bli kul att träffa han med. Länge sen nu.
Och sen ska ja på ett trevligt möte oxå =) Men det berättar jag mer om när jag har varit där.

Nehe nu ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0