Men Nöten Den Är Heeeel!!!!!!!

Faaaaaaaaaaar , jag kan inte få upp min kokosnöööt!! tiddelidii!!
Inte ens med hammare o spik, med en yxa högg jag tills jag blev stel sccchhhh!!

Denna fina låten har Hanna förgyllt mitt och halva min klass liv med..typ :P
Sjukt bra! Så numera såh sjunger jag denna för min älskade klasskamrater om och om igen. Ganska poppis tror jag iaf. Med betoning på tror ;) Haha. Klassens clown, javiist:=)

Imon ska jag och Hanna till skolan vid tio och pluggeliplugga. Får se hur det känns efter att jag och Hanna blev bästa kompis med biben idag haha. Bib=Bag in Box för er snorvalpar som inte vet :P haha
Gott som satan!

Imon kommer Mamma Mona och Lien hit =) Wiiie ska bli så underbart kul!! Saknar dom massivs och nu när det är vasaloppet med så ska vi festa till de lite. Och Liens son åker även vasaloppet på söndag, Stackars jävel haha.
Men håll utkik på tv ifall ni ser mig och Hanna ståendes längs målets sida och skriker som aldrig förr :P Men om jag känner min mamma och moster rätt så är vi inte ensamma :P Haha

Ne sjukt bra kommer det bli!! Nu ska jag och Hanna fortsätta att filosofera ihop med biben ;)

...Men nöten den e heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0