Sad day

Det har varit helt underbart att ha haft Hanna här i hela tio dagar! Haft sjukt roligt.
I fredags kom ju mamma mona och lien oxå. Haft en underbar helg, underbart väder och sjukt kul på vasaloppet. Vilket drag =)
Kul att se att det gick så bra för johan, han slog ju till och med far sin :P
Men idag tog det roliga slut,tillbax till verkligheten. USH!!
Vill inte att dom skulle åka. Så jäkla tungt, jag ville bara hoppa ner i en resväska och följa med dom.

På morgonen idag fick Mona följa med mig till vetrinären, det blir operation för våran lilla älskling. Han har problem med ett öga. Det blev helt enkelt för mycke för mig idag så många tårar har kommit.

Och just nu har jag mycke att tänka på. Jag har en skola som knäcker mig totalt. Men man får kämpa.
Jag vill be dom här jävla 45 milen som är i mellan mora o jkpg att fara åt helvete. Men vi ses i påsk Mammi <3

Nehe nu ska ja ringa till djursjukhuset i Falun för fyrahundraelfte gången idag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0