Skolllaaan

Har haft en grupparbete som tynger mig nått fruktansvärt i en vecka nu. Har väntat flera dagar på att min klasskompis ska ha tid att göra det. Till slut insåg jag att jag fick göra det själv. FY! nu e det färdigt, men det har inte funnits så mycke tid till att plugga på provet heller. Och idag är en underbar dag, Ett prov, två redovisningar! Inte okej! Men vad fan e Kommunikation för kurs då?! skit tråkig, plus att det är för högt tempo. Vi har läst kursen på tre dagar!!

Praktiken igår gick jätte bra. Fick ändra om en hel avdelning, massa fina kläder :)
Så det känns jätte bra verkligen!
Så skönt!!

För övrigt är älskade Hanna här hos oss. Älskar att ha henne här, livet blir bra mycke roligare =)
Och på fredag kommer Mamma <3 Ohh va kul vi ska ha de i helgen! Wiiiee.

Nehe bara tio minuter på mig att sminka mig o grejja och gå ut med hunden.. Inte bra inte bra.
Btw, så är det bara 12 minus idag =) Jippi de börjar bli varmare. Igår va det bara 2 minus :O länge sen jag upplevde sån värme! Haha

LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0