Söndag heeeela dan

Söndag idag för de som inte visste de.
Jag har inte gjort nånting vettigt. Bara varit ute på en långis med vovven. Försökt plugga, men som sagt så HATAR jag turism kursen!! Den suger balle rent ut sagt!
Men jag ska försöka snart att plugga lite. Ska käka först bara.
Helgen har gått i slapphetens täcken. Var på tomteland igår på dagen, i världens spöregn.Men det va ganska kul ändå. Sen var jag helt frusen och hände mig hängig hela kvällen så jag gick och la mig vid elva o kollade på en massa sex and the city avsnitt. Sen fet däckade ja.
Börjar känna mig lite stressad inför veckan som kommer bara. Ska på studiebesök, plugga en massa, skriva praktikuppgift, bada hunden, besikta bilen, packa,gå till skatteverket, vetrinären, gå i skolan och sen till sist åka till Jönnet. allt på måndag och tisdag..och lite på ondag..
Men det går säkert bra med :)
Ska försöka klämma in att hjälpa lina att flytta på tisdag också om hon behöver hjälp. Vi ska bli grannar imon :) Jippiitjoheeej!! :D

Ne fan ja har inget mer att säga. Sooo lonnggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0