Städa bilen :)

Lina: Ja det e faktiskt sant :D det nya sättet att hålla kontakten :P


Idag skulle jag plugga hela dan, vad händer?
Jo jag gick upp ganska sent och gick ut och gick i snabbt tempo en lång rund *klapp på axlen*
Sen gjorde jag min uuuur goda tonfiskröra :) och sen åkte vi och fixade bil del till min bil och sen städade den ( ett vårtäcken kanske,hmm). Det var nog mer än behövligt haha.
Sen har jag suttit hemma, ovanligt? nopp! men mumin har varit hemma, de e lite ovanligt ;) haha.

Har försökt plugga en massa ikväll. Har väl gått helt okej iaf. Men ändå.
Har tyvärr mått skit det senate och har då inte klarat av riktigt att sätta mig ner och plugga, tyvärr kanske. Men nu efter att ha tagit ett beslut så känns det lite bättre iaf =) 
Så nu får alla hålla tummarna för mig att mitt prov och redovisning går bra imon!

Och btw, jag ska på arbetsinterjuv på skärtorsdagen :) WWiiiiiee!! känns som att jobbet nästan e mitt. Har den känslan. Och jag kommer passa som handen i handsken för det jobbet!

Nehe nu borde jag sova om jag ska försöka komma upp innan sju imon. Hoppas på det iaf =) så ja kan gå ut och gå min långrunda innan skolan. Men det e ju fan frågan om ifall ja lyckas hahaha.


Kram och godnatt!


Världens sötaste hund <3 fast nu e han stor och hårig hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0