tisdag heeela dan!

Här uppe snöar det igen! stor jävla suck! Det började i söndags. Då kom det över en decimeter. Just precis när snön på vägarna hade smält bort. Sen idag har det snöat hela dan. Vår känslor? in my as.
Fast jag trotsar och använder skinn jacka och converse varje dag iaf. För nu e det vår!! typ..

Tomteland va super kul. Vi gick runt där inne på parken och mia visade och vart tomten och alla trollen bodde och berätta allt. Synd att vårat arbete bara ska vara tio minuter, vi hade kunnat prata i en timme, minst.
Men dom var så snälla där så dom tycke att jag som inte har varit där innan skulle få se de när det e öppet. Så dom bjöd in oss och susannes barn på lördag. Ska bli jätte kul! Och jag säger verkligen de. Alla som har barn ska verkligen åka dit nån gång! vilken upplevelse. Jag tror nog allt att jag ska röva med mitt gudbarn dit när han e mellan fem och tio år. det ska visst vara den bästa ålder :)

Ohh vad jag tycker om mina klasskompisar! Dom e helt underbara, hela bunten! typ :P haha.
Utan dom hade ja hoppat av skolan för länge sen.För fy fan va jobbigt det är. I dag började Turism kursen. Vi har prov på hela kursen och hela boken på onsdag nästa vecka! URK!!
Så behöver ja säga att ja har lite att plugga på?

Men nu ikväll ska jag hem till Lina ihop med matilda och kolla på dating in the dark och DH :) Nice som bajs:D jippi!!

Nehe nu ska jag åka och handla lite gottit tills kvällen :) Mumms mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0