Torsdag

Somnade väldans gott inatt :) men  vaknade vid tio i åtta av att molla pep som fan. Men ja hittade han inte. Men han gav sig inte, så efter en stund gick ja upp och kollade efter han. Då ligger han under sängen, som vanligt. Man brukar se ett huvud sticka ut eller nått men inte idag. På nått konstigt vänster så lyckas han glida in där. sen vaknar han och vill ut, men då sitter han fast. Galna hund! haha

Idag ska ja försöka ta tag i mitt liv och fixa här hemma, plugga och åka till Lager 157. Då har så jäkla mycke snyggt här jämnfört med det i gällstad. Jag och Matilda drar dit :) Mys pys.

När jag flyttar så ska jag helt klart skaffa mig ett träningskort! Jag hatar att det kommer massa snö nu när jag hade börjat gå varje morgon. Nu e det fan omöjligt. En jävla massa is överallt, kan man gå snabbt då?! NEeeeeeeee! Hate it!! men sen då jäkla ska ja träna sönder! haha. Om ja får ett jobb vill säga så ja har råd :P


Jaja dax att käka frulle och sen duscha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du flytta igen?

2010-03-25 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0