Turism

Haft en ganska bra dag i skolan idag. Har sett två filmer idag med, igår såg vi tre stycken. Det är nog som mia sa " dom här filmerna är underbara, om man är tio år och efterbliven" Hahaha. Det stämmer ganska bra. Haha. Jag hatar turism!! Fjolla ska få spö för att hon sa att det va en rolig kurs! :P
Vi hade ju för fasen till och med studiebesök på turismbyrån idag, det var ju döden själv!

Annars har det inte hänt så mycke i mitt liv idag. Har varit på maxi och handlat.. det e typ de, kul va? ;)
Jag skulle ha pluggat men det blev inte så. Jag e värdesämst på att ta tag i mitt liv och plugga. men på nått sätt så lyckas ja få bra betyg ändå :S e de kanske så att jag e smart.. Hmm.. haha


Ett dödsbesked är aldrig lätt, Jag tänker på dig åsa med familj.
Livet är orättvist!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0