15 dagar kvar..

Idag va tanken att jag skulle plugga hela dan. Men nee, så blev de inte.. Basse åkte iväg vid nio och efter de latade ja mig sjukt länge, kollade på Bella Tyra show. Fan vilket pucko kissie är! haha Pinsamt!!
Jaja, sen drog ja ner på stan för o shoppa nått kul men hittade fasiken ingenting! Så den enda shopping som blev av var ett kolegeblock och fiskkrydda haha. Och sen har ja hunnit med att snabbstäda lite oxå.

Tanken va att jag skulle packa nu, men jag har ingen som kan hjälpa mig i källarn... Hmm.. Vettitusan hur ja ska göra med det där. Jag kan inte lyfta alla saker själv, de går inte med min gamla rygg! I Hate it!! Men men..
jag har iaf packat en sopsäck :) Eller de kanske heter fyllt en sopsäck :S
Ne tror ja ska plugga, har ju ett trevligt hemprov som väntar på mig :D Hatar det oxå!

Om två veckor är jag hemma på småländsk mark igen.. eller ja imon är det två veckor kvar..
Kommer sakna Mora, Mumin och mina älskade klasskompisar!! Men vi ses ju snart igen :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0