Avslutning :/

Haft en underbar dag med mina underbara klasskompisar <3 shiit vilken saknad de kommer bli!! Fått presenter och god mat! Love them! Men nu e de bara tjugo minuter kvar tills ja ska gå.. Sen blir de ingen mer skola för min del.. Men en klump imagen. Skolan i sig suger hårt, men alla underbara vänner! Tur att Facebook finns! Och mobiltelefoner! Nästa gång vi ses ska vi hem till tina i älvdalen o festa loss :P haha skämtosido, hon har ju redan tio barn o ta hand om då vill hon nog inte ha tio till :P haha

Jaja nog om detta. Nu är det bara morgondagen kvar i mora! men det är inte smärtfritt. Fy! Men på lördag ska ja få umgås me mina älskade vänner igen.. Nu e jag tillbaka!! Wiihooo!!!


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0