Bägarn rann över..

Shit vilken dag det blev. på ett negativt sätt. Men jag försöker att hålla tålamodet uppe och hoppet. Men idag fick jag nog. Så nu sitter jag och molle här hemma själva, och så kommer det nog blir resten av helgen. Ska väl ev till lina ikväll, men får se hur ja mår.

Den här känslan har jag upplevt tidigare. Känslan av att man är besviken och sårad. På ett sätt vill jag bara dra ett sträck över det, men på samma gång så inser jag att man kan inte alltid göra så.

Just idag hade jag behövt min familj och mina vänner mer än någonsin. Men nu är det bara 28 dagar kvar. Sen har jag er där. Ska bli helt underbart. Men samtidigt så lämna jag en som har funnits i mitt liv de senaste nio månaderna. Inte för att resan tar slut där, men det blir inte samma sak som innan. Mitt val, mitt svek kanske. Men ett måste är ett måste.

Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och skölja ur färgen ur huvvet och sen åka och handla lite sen ut och gå en lång promenix men min älskade hund molle <3
Tror både att han och jag behöver det. Rensa huvudet lite. Sen ikväll får vi som sagt se om vi stannar hemma eller om jag går till Lina.


Är så enormt tacksam för att jag fick chansen till att skaffa min lilla Molle :)

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0