Packning pågår!

Klassfesten i lördag va såå underbart rolig!! Vissa släppte loss mer än andra :P haha
Gårdagen gick åt till att packa och plugga. Jag hoppas verkligen dagarna går snabbt nu. Psyket klarar inte mer nu. Alla dessa frågor, dåliga samvetet! Gaah ja blir tokig, Vill krypa ut ur skinnet och bara skrika!!
För varje dag som går blir det bara jobbigare och jobbigare.. Sista söndagen har gått, måndagen ida osv..
Jag känner sån skam och ja känner mig som den största svikaren någonsin. Men det här gör inte mig lycklig, jag måste flytta så enkelt är det!! Fan
Jag önskar av hela mitt hjärta att allt hade fungerat bra här. Mora är fantastiskt, men man kan inte stanna bara för det. Jag är glad om ja kan åka hit ofta och hälsa på.

Som ni märker så har ja sån panik just nu. Allt jag gör ifrågarsätts. Jag har ett prov imorgon på sista kursen. PRESS!!!
Packa, fixa dona bla bla bla!!!!!! Paniken har börjat komma ordentligt just nu. Plus att ja har en lessen sambo att störta oxå, hur gör man de när man själv är ett vrak?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0