Söndag

Gårdagen spänderades i soffan, hela jäkla dan och kvällen.. Så jäkla tråkigt, men det va behövligt!
Har sovit skönt hela natten tills Molle bestämde sig för att väcka mig vid sju!! Men lyckades somna om lite till iaf. Sen ringde lina och frågade om vi skulle ut och gå, sagt och gjort. Blev nog nån timme vi gick. Skönt!
Så nu e jag tillbaka i soffan igen haha. Ussh va ja känner mig ensam. Helt sinnes, Men det e väl så det ska vara. På nått sätt så känner jag mig såå jävla ensam just när jag e deppig. Jag har ju underbara vänner här med, men jag vill helst ligga i mammas soffa o gråta. Bara 28 dagar kvar nu typ, tiden går nog snabbare än vad jag tror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0