Weekend

Gårdagen var grym! Vilket väder!! 25 plus var ju ett tag sen vi hade faktiskt. Skit skönt så jag och matilda bestämde oss för att det skulle bli utgång på kvällen. Vi satt utomhus på en fillt i solen och drack cider och gottade oss :) Mys pys! Att man kan få så sjukt bra vänner så snabbt är knäppt. Trodde verkligen inte att det gick. hur som helst så hade vi riktigt kul faktiskt. Trots att det var tok varmt inne på krogen, luften stod helt still. Skit drygt men vi rockade loss bra ändå :D Sen traskade jag och mumin hemåt och då var det nästan 20 plus fortfarande, helt chockad, men sååå grymt skönt!

Och idag vaknade man upp till regn...
Klockan 12!!! och igår vaknade vi vid typ ett!! vad har hänt? har aldrig typ sovit så länge :S Jaja, idag åkte vi och tvättade sen handlade .. Det har typ varit min dag. Dagen går ju såå pass mycke snabbare när man sover bort halva dan. Men snart ska jag traska upp till Lina och hålla henne sällskap, hon kände sig ensam hehe. Sötnöt!

Imon ska vi plugga ihop och sen ska jag packa, japp ni hörde de igen. Men nu har jag iaf hämtat en tom kartong som ja ska försöka fylla imon :) Nu kommer tiden går fort i och med allt jag har och göra i skolan också. Och på lördag är det grillparty men klassen :D Kommer bli toppen men samtidigt jobbigt i och med att ja har kommit alla väldigt nära och nu flyttar ja :( Matilda har redan sagt att hon kommer bli sentimental full hehe. Bra att hon berättar de redan innan :P

Ja ja om två veckor e jag back in jkpg, fortfarande med blandade känslor..


Man blir som man umgås :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaaag saaaknar dig!!

2010-05-16 @ 21:57:21
URL: http://saantec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0