Allmänt bitter!

Jag har kommit in i en dålig period. En period då allt känns hopplöst. Jag ser inget från den ljusa sidan längre. Nu har jag bott i hva i 6 månader och är typ arbetslös o bor hos mamma. Och får inte glömma att tillägga att ja saknar Mora o mina vänner där mer o mer för varje dag som går.. Jag ligger vaken på nätterna ( som nu, kl ringer 05.00 jippi) och ja orkar inte bry mig om hur andra mår elr vad dom gör. Mellan söndag och torsdag isolerar jag mig hemma. Kan kanske tänka mig att umgås med nån men då får de ta sig hit, men dom måste vara lugna o inte tjata för mycke för då blir jag sur! Visst verkar jag vara hekt underbar just nu :) NOT! Innan blev jag skit sur för att det va trångt i soffan o för att ja inte hittade nått att shoppa på nätet ( klickade hem ett par skor igår, glädje skutt i ett par timmar sen blev ja bitter igen). Jag behöver en lägenhet till mig och Molle! Men ekonomin säger nej och i ochmed att det inte finns några jobb så efterlyser jag nu en RIK DUDE!! Han måste dock se ganska bra ut. Enda kraven är jääävligt rik ( så ja slipper jobba o kan shoppa ist.) O hyffsat snygg. Vill ju inte skämmas. Nehe om man ska ätergå till att vara bitter o försöka sova. Jobb imon 6.30-14 ( kill me!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0