Pappi <3

Helgen har varit helt grym ihop me kusinas o vänner :) Tyvärr slutade lördag kvällen ingen vidare. Men att prata om min pappa på de där sätter är aldrig okej! Folk får tycka vad dom vill om han som alkoholist, men jag kommer alltid älska han även om ja tycker han valde fel. Det var och är min pappa som jag alltid kommer sakna, sakna den han kunde ha varit. Sakna att få krama om, sakna att få höra hans röst. Att nån som aldrig har träffat han elr aldrig har hört så mycke om hur han var ska inte snacka. Länge sen sist ja blev så enormt lessen pga vad någon säger. Men de här va droppen. Men nu är människan raderad ur mitt liv för alltid hoppas jag. Idioter har jag inte tid med! Nu tänker jag gå i ide ett par dagar och enbart umågs med dom som jag vill o inte känner att ja måste umgås med. Och dom som kan lyssna o stötta mig när jag inte mår bra. För är de nått jag har märkt så är det att folk blir vana vid att ja alltid bryr mig och lyssnar, men har ja dom där när jag mår dåligt?! Ne inte alla, men vissa stjärnor har jag och det är ja tacksam för. Efter lördags kvällen har ja haft sjukt tufft med en blandning av min höst deppighet. Så nu vill jag bara vara ifred och inte ens höra talas om intriger. Over and out.. (jag hatar fortfarande att blogg.se är cp´t)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0