Filosofi

Då va de torsdag igen.. Vad händer med alla veckor?! Allt går så sjukt snabbt. Men det är mycke som händer oxå. Dagarna går fort, jag hoppar mellan två jobb och en praktik just för tillfället. Vissa dagar vet man inte riktigt vilket håll man ska gå åt. Men skönt de med ibland. Just idag och just nu sitter jag på skatteverket.Sitter o slö surfar lite nu. Kollar runt bland en massa bloggar, Yes dom som känner mig vet vilken bloggnörd jag är, haha. Just nu är de kaos i bloggvärlden. Herregud säger ja bara, folk gör slut, är otrogna, reser hit o reser dit. Vad händer? Jaja en bloggare som jag precis har fått upp ögona för är Egoinas.se. Shit vilken rolig människa de e! Hon bjuder verkligen på sig själv. Den kommande helgen kommer att bestå av en lugn fredag och jobb o utgång på lördagen. Taggar för fullt inför nästa helg i Mora :) Längtar riktigt mycke nu! (Om inlägget blir ett enda långt utan mellanrum så är detta inte tanken, blogg.se är hel konstigt just nu. Bara så ni vet ) TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0