Heaven and hell

Tjohoo i stugan! Har haft en riktigt bra helg :) Fredagen spänderades ihop med Mamma, kusiner, vänner te dom o massa tanter :P Vi va på smyckes party hos Annelie som söta Anette höll i. Blev dock ingen shopping för min del, fanns inget just nu som föll mig i smaken. Men trevligt hade vi. det var en nykter kväll för min del som slutade tidigt hemma i sängen, började jobba vid tio dagen efter. Lördagen blev de som sagt jobb och sen umgås med Lili. Vi segade som vanligt halva dan o kvällen sen blev de förfest hos henne med Mimmi emma pg och hampus. Riktigt bra kväll, även ute :) Känner mig lite halvt frustrerad över jobb just nu. känns som att man står på samma ställe och stampar heela tiden! Men det kommer en dag då det är min tur oxå :) Annars tycker ja livet leker på väldigt bra. Är evigt tacksam för att ja har vissa vänner som finns vid min sida och stöttar när allt känns helt upp och ner. Tack <3 Nu väntar en vecka med jobb på extra köp och sen en helg som inte är planerad alls :) Kram kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0