Lill lördag

Nu har praktiken dragit igång och det känns bra. Trivs faktiskt bra på skatteverket, fast ibland känns det lite motigt i och med att man inte tjänar ett öre. Men men, livet är inte alltid rättvist. 
Idag så är jag ledig därifrån pga jobb på Extra köp. Skönt med sov morgon! :D

Numera längtar jag bara till helgerna. Har haft riktiga toppen helger de senaste! Och det är tackvare fin fina vänner! Mycke äventyr och galenskaper har vi hunnit med ;)
Det är helgerna ja lever för nu :) Dom får en till och kämpa på veckorna.

Vissa dagar känns allt meningslöst. Ett arbete, Egen lägenhet, känns så enormt långt borta ibland. Men någon gång löser det sig. Får vara evigt tacksam för att jag har mammi som ställer upp och tar hem henne dotter o hund igen ;) 

 
I söndags var det dop utanför habo för urgoa kevin :) Riktigt fint dop, till och me så fint så madde fällde en tår eller två :) Sötnöten!
Riktigt kul och träffa alla brudar igen, och snarast hoppas jag att vi drar ihop en tjejkväll med massa mys :)



" step out of my dream and be my reality"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0