Valborg

Snacka om att inte vara aktiv här. Men ibland får ja nått konstigt ryck som gör att jag kikar in här ändå.. Idag har jag varit ledig från Posten. Så jäkla gött o bara slöa en hel söndag istället för att jobba. De kallas för lyx! Men trivs annars bra på jobbet. Skönt att ha ett riktigt jobb. Äntligen!! Så nu håller vi tummarna för att det blir flytt efter sommarn/till hösten. Vilket jag verkligen tror det blir. Jag o Molle behöver verkligen de. Bara kunna stänga dörren och öppna när jag vill! Gu va skönt! Jaja för övrigt så åker jag och Alexandra till Grekland, zakynthos den 8/7. Hur underbar som helst! Kommer bli en toppen resa. Så nu räknar vi ner veckorna.. 10 veckor kvar nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0